Ogłoszenie KPP w Dębicy o naborze na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Brzostku
OGŁOSZENIE Nr 1/2015
Komendanta Powiatowego Policji w Dębicy
z dnia 11 lutego 2015 roku
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
Komendanta Komisariatu Policji w Brzostku
§ 1
W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko
Komendanta Komisariatu Policji w Brzostku Komendy Powiatowej Policji w Dębicy
ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze Policji spełniający poniższe kryteria:
1. W zakresie wymagań formalnych - spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. Nr 123, poz. 857 z późn. zm.).
2. W zakresie wymagań pożądanych:
-
mający co najmniej 10 letni staż służby w Policji,
-
mający co najmniej 5 letnie doświadczenie w służbie kryminalnej lub prewencyjnej albo w obydwu tych służbach,
-
co najmniej roczne doświadczenie w kierowaniu jednostkami organizacyjnymi Policji albo roczne doświadczenie w kierowaniu komórkami organizacyjnymi Policji występującymi
w służbie kryminalnej lub prewencyjnej, albo w obydwu tych służbach, -
posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą „ściśle tajne",
-
dyspozycyjność, kreatywność
3. W zakresie wymagań dodatkowych:
-
posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenie studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursu z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, lub
-
posiadania wykształcenia wyższego o kierunku prawo lub administracja.
§ 2
Oferty kandydatów powinny zawierać:
-
CV i list motywacyjny;
-
kopie ostatniej aktualnej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);
-
potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
-
koncepcję pracy na stanowisku, na które prowadzi się postępowanie kwalifikacyjne (koncepcja pracy powinna zostać opracowana ściśle dla stanowiska objętego postępowaniem kwalifikacyjnym, w oparciu o obowiązujące akty prawne, w tym regulamin Komisariatu Policji w Brzostku oraz zakres działania Komisariatu Policji w Brzostku, koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron, napisanych czcionką Arial lub Times New Roman 12, interlinia 1,5, marginesy standardowe 2,5 cm);
-
Oświadczenie kandydata -pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej;
-
oświadczenie kandydata o pozostawaniu/nie pozostawaniu kandydata w stosunku małżeńskim, pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z jednym z funkcjonariuszy lub pracowników Policji, będących w podległości służbowej stanowiska, na które aplikuje kandydat;
-
kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu),
-
kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu),
-
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”.
§3
Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:
-
Kierowanie Komisariatem Policji umiejscowionym w strukturach organizacyjnych KPP
w Dębicy, -
Planowanie, organizowanie, koordynowanie oraz nadzorowanie wykonywania zadań przez wszystkie komórki organizacyjne Komisariatu,
-
Reprezentowanie Komisariatu wobec organów administracji publicznej i innych instytucji państwowych i samorządowych oraz organizacji społecznych i obywateli,
-
Współpraca z wszystkimi komórkami Komendy Powiatowej Policji w zależności od potrzeb wynikających z zagrożenia przestępczością lub w celu skoordynowania wspólnych działań,
-
Dbanie o terminowe, szybkie i rzetelne wykonywanie poleceń i wytycznych przełożonych,
-
Organizacja i nadzór nad funkcjonowaniem punktu przyjęć interesantów w Jodłowej,
-
Utrzymywanie wśród podległej załogi właściwą dyscyplinę wewnętrzną i zewnętrzną oraz dyspozycyjność i zdolność operacyjno-organizacyjną do działań.
-
Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy państwowej i służbowej.
-
Odpowiada za politykę dyscyplinarną w zakresie wyróżniania i karania podległych osób,
-
Odpowiada za prowadzenie całości dokumentacji na szczeblu Komisariatu.
§ 4
Oferty, z podaniem na kopercie adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w pokoju 101 – sekretariacie Komendy Powiatowej Policji w Dębicy w terminie do dnia 25.02.2015 roku z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Brzostku Komendy Powiatowej Policji w Dębicy ”
z dopiskiem: „w sekretariacie nie otwierać”.
§ 5
Dodatkowe informacje dotyczące zasad prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego, w tym wymagań dotyczących założeń do opracowania koncepcji pracy na stanowisku można uzyskać
w Zespole Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego KPP w Dębicy tel. 14 6706360,
14 6706361 lub na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji, w dokumencie Ogólny tryb i zasady przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.
§ 6
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 27 marca 2015 r.
KOMENDANT POWIATOWY POLICJI
W DĘBICY
insp. Paweł FILIPEK
z up. I Zastępca Komendanta
Powiatowego Policji
w Dębicy
mł.insp. mgr inż. Grzegorz MAKSIMCZUK